VBA ilə Excel workbook-u worksheet-lərə ayırıb ayrılıqda saxlamaq

Excel sənədimizin içində bir və ya bir neçə Sheet açaraq, onların içinə informasiya qeyd edə, müxtəlif əməliyyatlar apara və saxlaya bilərik. Bəzən Bir Excel kitabın içindəki Sheet-ləri ayrılıqda save etməli oluruq. Bu zəhlə tökən və uzun-uzadı bir işdir əgər Excel kitabımız və içindəki sheetlər çoxdursa. Bu dərslikdəki üsulla vaxtınıza və əsəbinizə qənaət edə biləcəksiniz 🙂

Yazılı izahat:

1. Bir qovluq açıb excel faylınızı ora atın. Çünki Sənədin içindəki sheetlər məhz faylın yerləşdiyi qovluqda yaradılır bu VBA kodla. Başqa fayllar çox olduğu yerdə etsəz aləm bir-birinə qarışa bilər.

2. ALT + F11 düymələrini basın “parçalayacağınız” excel sənədin içində, Microsoft Visual Basic for Applications açılacaq.

3. İnsert menyusunun alt menyusu olan Module-a daxil olun. və açılan pəncərəyə altdakı VBA kodu yapışdırın(Paste).

4. F5 düyməsini basın. Bu qədər sadə 🙂

VBA code:

Sub Splitbook()
MyPath = ThisWorkbook.Path
For Each sht In ThisWorkbook.Sheets
sht.Copy
ActiveSheet.Cells.Copy
ActiveSheet.Cells.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues
ActiveSheet.Cells.PasteSpecial Paste:=xlPasteFormats
ActiveWorkbook.SaveAs _
Filename:=MyPath & "\" & sht.Name & ".xls"
ActiveWorkbook.Close savechanges:=False
Next sht
End Sub
Səs: +20. Bəyənilsin Zəifdir

Müəllif: Araz Ayyubov

Şərhlər ( 2 )

  1. Gözəl video dərslikdir.

Şərh yazın