VBA ilə Excel workbook-u worksheet-lərə ayırıb ayrılıqda saxlamaq
Excel sənədimizin içində bir və ya bir neçə Sheet açaraq, onların içinə informasiya qeyd edə, müxtəlif əməliyyatlar apara və saxlaya bilərik. Bəzən Bir Excel kitabın içindəki Sheet-ləri ayrılıqda save etməli oluruq. Bu zəhlə tökən və uzun-uzadı bir işdir əgər Excel kitabımız və içindəki sheetlər çoxdursa. Bu dərslikdəki üsulla vaxtınıza və əsəbinizə qənaət edə biləcəksiniz 🙂
Yazılı izahat:
1. Bir qovluq açıb excel faylınızı ora atın. Çünki Sənədin içindəki sheetlər məhz faylın yerləşdiyi qovluqda yaradılır bu VBA kodla. Başqa fayllar çox olduğu yerdə etsəz aləm bir-birinə qarışa bilər.
2. ALT + F11 düymələrini basın “parçalayacağınız” excel sənədin içində, Microsoft Visual Basic for Applications açılacaq.
3. İnsert menyusunun alt menyusu olan Module-a daxil olun. və açılan pəncərəyə altdakı VBA kodu yapışdırın(Paste).
4. F5 düyməsini basın. Bu qədər sadə 🙂
VBA code:
Sub Splitbook() MyPath = ThisWorkbook.Path For Each sht In ThisWorkbook.Sheets sht.Copy ActiveSheet.Cells.Copy ActiveSheet.Cells.PasteSpecial Paste:=xlPasteValues ActiveSheet.Cells.PasteSpecial Paste:=xlPasteFormats ActiveWorkbook.SaveAs _ Filename:=MyPath & "\" & sht.Name & ".xls" ActiveWorkbook.Close savechanges:=False Next sht End Sub
Şərhlər ( 2 )
Gözəl video dərslikdir.
Təşəkkürlər müəllim 🙂